Sunday, January 9, 2011

AJL AJL AJL AJL

ANUGERAH JUARA LAGU ok,NOT AJAL...oppss sebenanye tu yang aku eja bile nampak AJL AJL ni.
mari mari AJL,salam pon tak bagi kan.ok ok,Assalamualaikum...
dah sepagi aku blogwalking tadi tapi alih alih entri cam same jepp,bukan entri same la,the idea and the tajuk of the entri tu same.boleh guess tak pe tajuk HOT hari ni,duhhhh of coz la AJL kannn..
blog tu AJL,blog ni AJL sampai blog aku pon dah kene jangkitan c AJL ni.
tapi!tapi!..aku tak boley nak ulas banyak la tentang budak femes AJL ni sebab aku tak tengok.
hahah kenapa?sebab bapa saya yang tersayang itu telah mengharemkan tengok tv malam malam
demi adik adikku yang still bersekolahhh..yang ruginye aku jugak. T_T.*ok skema*
tak pelahh,demi adek,aku sanggup berkoban.ececece berkoban la plak.*geli ok*
and aku tengok kat FB tu pon tengah hot pasal AJL ni and aku dapat tau ana rafali yang menang.
bagi aku ok la minah tu menang,coz die memang talented kan cantik pon cantik da lah slalu pakai baju kurung.
manis je aku tengok.cam aku kannn...perasan plak dahhh

pemenang AJL semalam

cantik kan ana rafali,sore die memang best.(baru utube tadi).ngehhh ngehh
but!..lau YUNA menang,lagi BEST!!
ehh kejap kejap,is yuna one of the ajl contestant?..i think so..
coz aku fbwalking tadi,kawan aku cakap yuna hot!!! *tetibe yuna hot*
masukk la kot...biasalah aku tak tengok,aku kan study.   
study hotak ko!ok ok.prasan tak aku ske gune pkataan ok tu.tu ok ni ok.
nevermindlah,ok bye!!
ok lagi T_T
demm je

XOXO




No comments:

Post a Comment

you say