Thursday, December 30, 2010

HI 2011 BYE 2010

Assalamualaikum..1st thing 1st,aku nak ucap Happy New Year kat korang sume bia lah lambat sikit,,hajat di hati sebenanye nak update entri pukol 12 malam smalam ye lar baru spirit happy new year kannn...tapi hampehhhh jer,ak TIDO plak.biase nye aku  tak tido sangat malam ni tapi disebabkan smalam my aunt wat event plak kat rumah nenek aku,so kinda tiring la lau aku tak tido.smalam pukol 10 da tido,,fuhhhhh pelik mak aku kejap asal ak mengigau tido awal.

ok~asal aku bercerite tentang aktiviyi aku plak ni,private kottt..private hotak ko,tade orang sangap giler nye nak tau aktiviti ko didi(cakap sowang2..ok kureng)...demm ni x masuk tajuk aku lagi ni..emm bile terpikir balik betape cepat nye mase berlalu kan,,lau tak ikot bday ak,ak dah masuk 18 ni..18 kottt!!!!tak yah sekolah dahh,ley tngok movie 18SG SX and lagi2.ok ak tau pe lam pale hotak kowang skang nak cakap aku beria nak nengok movie 18sx la tu kan kan kan.(over sampai 3 kli).hehe actually sebelom ni pon memang selalu tengok movie 18 up pon,duhhh its not my fault ok,,its HBO's fault.plak tu cite best2 plak so as long as korang pandai jage ape yang perlu dijage tu x pe la..xpela kot.aku pandai jage ke?..of coz la yaw,thers no question bout it.

Aigoo sasul lagi dari tajuk hepi new year aku,memang spirit 2011 x kuat tol.well maklumla I'M NOT READY FOR 18...!YET..!ishh umor da 18 tapi prangai tak ubah cam adik aku umor 9 tahun tuu.tapi aku mature sikit la dari aku yang ske ber-tempik2 plus bertriok sampai nak pecah eardrum den.ok pape pape pon HAPPY NEW YEAR,aik..?ase cam da wish da kat atas,well as you know.aku  ade sedikit prangai over reacting skit.ahhh screw it lahh...!ok..sempena tahun baru,aku nak berazam(wat list cikit)

AZAM 2011:
-nak masuk U
-mintak mintak result SPM baik..at least dapat la aku masuk U
-keje la kat ane ane pon
-ehem nak kurus..actually evry year mesti azam yang ni..;(
-tak mau latah daa,tak se da vavi and !@#$..pikir sndri la pe yang latah lg tuu
-nak jage perangai..xmau sosial sangat..laki pmpuan ade batasannye.
-nak jumpe KHAIRUL FAHMI CHE MAT...pah cerohh laa
-tak mau mingle,coz ia hanye membuang mase..cehh
-nak update blog slalu..huuuu kuatkan smangat untok menulis...;)
-emm pe lagi ehhhh
-sume yang baek baek laa

well actually banyak lagi tapi malas da aku nak pikir pikir,blog blog jugak aku tak mandi lagi nihh..
ishh patot busuk pelik pon,aku ingat lappy aku mengeluarkan bau.ok OVER lagi,lappy ade bau ke..?
ade kot.ahh kot die lah ade bau ke tak.ni ade skit gamba ntok korang sume.

happy 2011....!!


hensemnye david villa....demmmm
ok gamba david villa tersesat kat sini asal didi..?..huhu sebenanye meh  nak gtau.nampak tak smangat si villa lam pic tuu.uuuwaaarrrhhhhhhhhh die kate.haaa aku nak korang sume spirit cam tu la ntok menghadapi 2011.tapi villa ni smangat ntok negare die,kite plak kene smangat ntok diri kite,family and agame and of coz negare kite.aku tau skang ni smangat tngah berkobar kobar ntok mesia nak2 lepas suzuki cup tuu.ok guys banyak plak ak berceloteh korang pon bukan rajin sangat nak membace pon kan,cam la aku tak tau..hahah
so long peeps...!!!!....XOXO






No comments:

Post a Comment

you say